Medipreventiecentrum info@medipreventiecentrum.nl 074-2911110
0

Bestellen

Gemakkelijk bestellen bij MediPreventie.

Bestellen in slèchts 4 stappen

In slèchts 4 stappen bestellen. Hoe werkt het?

  • 1Vul uw gegevens in nadat u uw winkelmand gevuld hebt. Als u al ingelogd bent, dan hoeft dit natuurlijk niet.
  • 2Kies uw bezorgoptie of afhaaloptie.
  • 3Kies uw betaalwijze.
  • 4Controleer uw bestelling en rond deze af.

Bestellen met account

Snel en eenvoudig bestellen met een account. Ontdek de voordelen.

Voordelen van een account 

  • 1Sneller bestellen doordat uw gegevens al zijn ingevuld.
  • 2Altijd een overzicht van uw openstaande bestellingen.
  • 3Pas zelf uw contact- en verzendgegevens aan.
  • 4Inzicht in uw voorgaande bestellingen en facturen.

Account aanmaken

Overtuigd van de voordelen? Maak dan eenvoudig een account aan.

  • 1Klik op Mijn MediPreventie rechts bovenaan de pagina en klik op Maak een account aan.
  • 2Vul op de volgende pagina uw e-mailadres, (zelf te verzinnen) wachtwoord en contactgegevens in.
  • 3Klik op de knop Registreren... en uw account is aangemaakt.

Uiteraard kunt u ook zonder een account aan te maken bestellen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Kan natuurlijk gebeuren dat u een bestelling wilt wijzigen of annuleren. Gaan we samen zo goed mogelijk oplossen.

Neem altijd direct contact met ons op

Zolang uw bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen we deze voor u annuleren of wijzigen.

Wanneer kan een bestelling nog gewijzigd worden?

Als de bestelling nog in ons magazijn is. En u nog geen verzendmail hebt ontvangen.
Neem direct contact met ons op om uw bestelling te wijzigen.

Wanneer kan een bestelling nog geannuleerd worden?

Een bestelling kan in principe altijd geannuleerd worden. Neem direct contact op om uw bestelling te annuleren.
Bestelling al ontvangen? Stuur dan de bestelling retour en u ontvangt binnen 3 werkdagen na ontvangst uw volledige aankoopbedrag retour.

Bestelling afhalen

U kunt uw bestelling afhalen bij één van de meer dan 2.000 PostNL-ophaalpunten of bij MediPreventie. Hoe werkt het?

Afhalen bij PostNL

Kies bij het bestellen voor de bezorgoptie 'Afhalen bij PostNL' voor het dichstbijzijnde PostNL-afhaalpunt. Producten die u op een werkdag bestelt, kunt u de eerstvolgende werkdag of zaterdag vanaf 15 uur afhalen. Daarna blijft uw pakket nog 2 weken liggen bij het afhaalpunt.

Afhalen bij MediPreventie

Kies bij het bestellen voor de bezorgoptie 'Afhalen in Hengelo' zodat er geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Na uw betaling kunt u uw bestelling op werkdagen tussen 9 - 16 uur bij ons magazijn afhalen.

Voorraadstatus

Wij zijn graag duidelijk over onze actuele voorraadstatus en snelle levertijd. Hoe kunt u dit zien?

Wij hebben bijna al onze producten ruim op voorraad in ons magazijn. Vóór 16 uur besteld morgen in huis.
Op de productpagina vindt u de actuele voorraadstatus van het product in ons magazijn.

Voorraadstatussen

  • 5+Meer dan 5 beschikbaar dus morgen in huis.
  • 2Nog 2 beschikbaar dus morgen in huis.
  • 0Niet op voorraad: levering binnen 3 werkdagen.

Zakelijke bestellingen

Fysiotherapeuten en andere vaste klanten kunnen op rekening bestellen. Uiteraard kunt u ook direct met iDEAL betalen, wel zo makkelijk.

Wij kunnen de mogelijkheid om op rekening te bestellen instellen in uw account of handmatig goedkeuren indien u een bestelling plaatst. Wij hanteren een betalingstermijn van 10 werkdagen na aflevering van uw bestelling. 

Op rekening bestellen houdt in dat u na het invoeren van uw bestelling zelf het openstaande bedrag op de bankrekening van Medipreventiecentrum BV overmaakt onder vermelding van uw factuurnummer. U ontvangt per e-mail uw factuur met daarop ons bankrekeningnummer en uw factuurnummer.

Order referentie

Heeft u een eigen referentienummer of ordernummer? Voor zakelijke bestellingen wordt een referentienummer vaak gebruikt voor de eigen administratie. Dit nummer kunt u meegeven bij het invullen van uw gegevens. Het nummer wordt vermeld op de factuur én op het verzendlabel.

Buitenland en btw

Aan buitenlandse bedrijven wordt bij bestellingen geen b.t.w. in rekening gebracht. Hoe werkt het?

Buitenlandse bedrijven zijn binnen de EU bij bestelling van producten in Nederland niet b.t.w.-plichtig.
Dit geldt alleen voor buitenlandse bedrijven. Nederlandse bedrijven kunnen uiteraard b.t.w. terugvorderen in de b.t.w.-aangifte.

Het is mogelijk om te bestellen zonder dat er b.t.w. in rekening wordt gebracht. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden.

  • 1Kies tijdens uw zakelijke bestelling bij het invullen van uw gegevens een afleveradres in het buitenland.
  • 2Vul uw geldige b.t.w.-nummer in. Het b.t.w.-nummer en afleveradres dienen in hetzelfde land te zijn.
  • 3U dient deze gegevens zelf tijdens uw bestelling in te vullen. Het is niet mogelijk om dit achteraf nog te wijzigen of te verrekenen. Hulp nodig? Neem dan contact met ons op.

U dient uw b.t.w.-nummer zonder puntjes in te vullen. De opbouw van b.t.w.-nummers verschilt per Europees land.

België

Voor België bestaat het b.t.w.-nummer uit de landencode BE direct gevolgd door 10 cijfers, eventueel kunt u een '0' na de landencode toevoegen om in totaal op 10 cijfers uit te komen. Voorbeeld België:  BE0999999999.

Duitsland

Voor Duitsland bestaat het b.t.w.-nummer uit de landencode DE direct gevolgd door 9 cijfers, eventueel kunt u een '0' na de landencode toevoegen om in totaal op 9 cijfers uit te komen. Voorbeeld Duitsland:  DE999999999.

snel verdiend
Verdien5
Meld u aan voor de nieuwsbrief
verdien € 5 euro korting op uw volgende aankoop
Facebook Twitter Google+